1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Ворушило Олена Петрівна
|
2.
|
Які
вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
Чернігівський
державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, 2000 рік,
Педагогіка
і методика середньої освіти. Математика і фізика
|
3.
|
Педагогічний
стаж роботи
|
17 років
|
4.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу
відповідно до статуту)
|
Новгород
– Сіверська гімназія №1
ім..
Б. Майстренка
|
5.
|
Посада
|
Вчитель математики та фізики
|
6.
|
Кваліфікаційна категорія
|
Перша
|
7.
|
Звання
|
|
8.
|
Посилання на власний
Інтернет-ресурс
|
olenavorushilo@gmail.com
http://olenavorushilo.blogspot.com/
|
9.
|
Педагогічна
проблема
|
Формування і розвиток життєвих компетентностей
учнів на уроках математики
|
10.
|
Педагогічне кредо
|
|
У кожної людини є своя сонячна сторона.
Потрібно лише знайти її та
плекати там кожний росточок, який і
дасть у майбутньому вагомі плоди пізнання.
|
Власне есе “ Я – вчитель. “
Сучасне
життя змінюється дуже швидко. Напевно, одна з професій, фахівці якої мають
змінюватись одночасно з нею, це професія вчителя. Адже кожне покоління має
справу з новими досягненнями, проблемами та турботами. І першими, хто вказує
стежку в іноді незрозумілому світі, є звичайні вчителі. Діяльність вчителя можна
порівняти з працею хлібороба і будівельника – зерна добра, поваги,
справедливості засіває він в душі учнів, цеглинками знань заповнює їх розум, допомагає
знайти правильну дорогу в житті.
Така дісталась нам робота,
Така дісталась нам робота,
Є в ній і радість, є і турбота,
Є вічний пошук, безсонні ночі.
Та гріють душу дитячі очі.«Я буду вчителем!» … Скільки разів повторювала собі цю фразу ще в дитинстві.Непростим виявився шлях до школи… І поступово все визначилось.
Я – вчитель математики. . Місце
математики в системі шкільної освіти визначається її роллю в інтелектуальному,
соціальному і моральному розвитку особистості
Сучасне
інформаційне суспільство — це період високих технологій, що потребує від освіти
формування компетентної та активної особистості. Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти
дитині розкрити свої здібності, навчити вчитися ,навчити діяти, навчити жити.
І недаремно моїм педагогічним кредом є слова В. Сухомлинського:
“ У кожної людини є своя сонячна
сторона. Потрібно
лише знайти її та плекати там кожний росточок, який і дасть
у майбутньому вагомі плоди пізнання. “
Працю вчителя оцінити дуже важко: результатів не видно одразу, вони
можуть з`явитися через багато років. Почуваюся щасливою, коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я
бачу, що у дитини народжується
ідея, коли дитина з радістю поспішає вранці до школи. З гордістю спостерігаю за своїми учнями, які стають
призерами міських, районних та обласних олімпіад та конкурсів. Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість
життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України.
І можливо, формули,доведення тотожностей і теорем не
запам’ятаються учням на все життя, але я сподіваюсь, що у них залишиться звичка міркувати, збережеться вміння
пояснювати, доводити не тільки другим, а й собі якісь істини, закріпиться вміння шукати і знаходити
раціональні шляхи розв’язання життєвих проблем.
Результативність
роботи вчителя математики та фізики Ворушило
О.П. за 2013-2014 н.р
1) 1 етап олімпіади з фізики ( шкільна олімпіада)
П.І. учня
|
клас
|
місце
|
вчитель
|
Корицька Анна
|
8-а
|
1
|
Ворушило О.П.
|
Воробйов Ілля
|
8-а
|
2
|
Ворушило О.П.
|
Бондаренко Юля
|
8-а
|
3
|
Ворушило О.П.
|
2) 2 етап олімпіади з фізики ( районна олімпіада)
П.І. учня
|
клас
|
місце
|
вчитель
|
Корицька Анна
|
8-а
|
1
|
Ворушило О.П.
|
Воробйов Ілля
|
8-а
|
2
|
Ворушило О.П.
|
3) 3 етап олімпіади з фізики(обласна
олімпіада)
П.І учня
|
клас
|
місце
|
вчитель
|
Корицька Анна
|
8-а
|
4 ( диплом 2 ст.)
|
Ворушило О.П.
|
4) Конкурс “ Олімпус”
П.І. учня
|
клас
|
Результат
|
вчитель
|
Воробйов Ілля
|
8-а
|
4 місце
|
Ворушило О.П.
|
Корицька Анна
|
8-а
|
6 місце
|
Ворушило О.П.
|
Пурига Валентина
|
8-а
|
6 місце
|
Ворушило О.П.
|
Поливода Валерія
|
8-б
|
8-місце
|
Ворушило О.П.
|
5) Конкурс” Левеня”
П.І. учня
|
клас
|
Результат
|
вчитель
|
Воробйов Ілля
|
8-а
|
добрий
|
Ворушило О.П.
|
Поливода Валерія
|
8-б
|
добрий
|
Ворушило О.П.
|
Результативність роботи вчителя математики та фізики
Ворушило О.П. за 2014-2015 н.р
1) 1 етап олімпіади з фізики ( шкільна олімпіада)
П.І. учня
|
клас
|
місце
|
вчитель
|
Корицька Анна
|
9-а
|
1
|
Ворушило О.П.
|
Воробйов Ілля
|
9-а
|
2
|
Ворушило О.П.
|
Пурига Валентина
|
9-а
|
2
|
Ворушило О.П.
|
Шамрицька Вікторія
|
9-а
|
3
|
Ворушило О.П.
|
2) 2 етап олімпіади з фізики ( районна олімпіада)
П.І. учня
|
клас
|
місце
|
вчитель
|
Корицька Анна
|
9-а
|
1
|
Ворушило О.П.
|
Воробйов Ілля
|
9-а
|
2
|
Ворушило О.П.
|
2) 3 етап олімпіади з фізики(обласна
олімпіада)
П.І учня
|
клас
|
місце
|
вчитель
|
Корицька Анна
|
9-а
|
6 (
диплом 3
ст.)
|
Ворушило О.П.
|
Воробйов Ілля
|
9-а
|
8
|
Ворушило О.П.
|
Підвищення кваліфікації
Немає коментарів:
Дописати коментар